gamecodecat

Alla inlägg den 19 februari 2014

c:

Av Cat Code - 19 februari 2014 21:58

Hääääiii

 

Ville bara skriva att nu ska jag sova för är assss trött så :s

 

Kommer skriva imorgon ~ofc

 

xoxo - Catcode

Av Cat Code - 19 februari 2014 17:14

Hääii

 

Är faktiskt inte så jätte peppad för morgon dagen.

Men samtidigt så är jag hätte taggad. Vi ska göra en hemlig sak med klassen som ni

kommer få läsa om sen!   

 

Vi har iallafall spanska imorgon vilket är ett av mina favvo ämnen   

 

xoxo - CatCode

Av Cat Code - 19 februari 2014 15:49

Välkommen till min Nya blogg. Jag är väldigt intreserad av djur, målning, japan osv.

Jag kommer skriva om mitt liv och vad som händer och även lägga upp bilder!

 

Jag är väldigt glad, när jag inte är arg    Jag älskar att sjunga, skådespela, spela dator, vara med kompisar.

Jag älskar även allt med spanien, språket, platserna, haven, butikerna, allt! Jag kommer kanske göra min spanska läxa på bloggen nån gång.

 

Men det var allt för den här gången, hoppas min blogg är nått för er! c:

 

xoxo - CatCode

Presentation


Familj
Harry Potter, Mlp, Totoro, Spanien, Katter, Kaniner, Glass/godis
DRAKAR

Jag kan inte säga att jag är snäll men jag är väll typ det, Men om du skriver hat skickar jag en demon till dig .-. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards