gamecodecat

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Cat Code - 21 februari 2014 15:06

~~Häääiii~~

 

Can't like explain how much I love the drop in this song, you just want to dance it's freaking azm   

 

So here it is: TSUNAMI


And this is another drop music

You got: ANIMALS

(Sorry but this drop is much more better.. Uhm, noo they are booooth best   )

 

HANG ON AND LLIISSTTEENN TO ANIMALS::




~Drems can come true if you just want it to do ~ Catcode

Av Cat Code - 21 februari 2014 14:27

~~Häääiii~~

 

Ville bara snabb säga att jag byter bakrunds bilder typ hela tiden just nu iallafall, de är


för att jag vet inte vilken som passar bäst till headern *stavning* så jaa-- så irritera er inte på de

 

Tack ~ Catcode

Av Cat Code - 21 februari 2014 13:29

~~Häääiii~~

 

Idag har det varit, ja.. som rubriken säger, en vanlig dag.

Fast skol~maten var den bästa på hela veckan!

 

Vi hade en jätte rolig teknik lektion, ehm.. Juste jag fick se min Älskling♥ That make's the day better♥

(förlåt för dålig engelska när jag skriver på engelska men men)

 

På gympan hade vi typ dans~lektion    Vi säger som att jag var bäst...

 

Skriver när jag har nått bra att skriva om så japp c:

 

xoxo ~ Catcode

Presentation


Familj
Harry Potter, Mlp, Totoro, Spanien, Katter, Kaniner, Glass/godis
DRAKAR

Jag kan inte säga att jag är snäll men jag är väll typ det, Men om du skriver hat skickar jag en demon till dig .-. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards